Concentració per l’Educació Pública (16 març, 17:30)

Captura de pantalla 2016-03-14 a las 14.04.37

Desde FAPAV, Federació d’Ampes de Viladecans, us volem explicar quina és la situació actual de les nostres Escoles i els nostres Instituts.

• Amb motiu de la baixada de la natalitat dels últims anys hem perdut varies línies de P3 a Viladecans i el Departament te l’intenció de treure més línies. Desde les Ampes demanem que rebaixin les ràtios, menys nens per classe, i així poder evitar el tancament de línies de P3. El tancament de línies aniria en detriment de la qualitat de l’ensenyament i , per tant, del prestigi del servei.
  • Actualment els nostres Instituts estan massificats i la situació segueix empitjorant cada curs que passa. Hem de queixar-nos entre tots, professors, pares i alumnes. Tenim que lluitar per millorar l’educació dels nostres fills i demanar la construcció d’un Institut-Escola que pugui adaptar-se a les pujades i baixades de natalitat.
  • Hem de lluitar per l’ampliació de l’Institut Viladecans perquè els seus alumnes puguin fer Batxillerat al seu centre.

Per tot això us convoquem a la concentració que hem organitzat conjuntament amb els sindicats dels professors.

DIMECRES 16 DE MARÇ A LES 17:30 H. A LA PLAÇA DE L’AJUNTAMENT