EMPRESES COL.LABORADORES

• ARA SENT SOCIS DE L’AFA, T’ESTALVIARÀS A LES TEVES COMPRES!!

Des de l’ AFA col.laborarem amb empreses, perquè ens puguin oferir promocions i descomptes a tots els nostres socis i sòcies, perquè us pogueu estalviar a la vostra compra. En aquesta pàgina podreu consultar les empreses que anirem afegint on trobareu els descomptes que ens ofereixen cadascuna d’elles.
Només tindràs que ensenyar el carnet de soci de l’AFA ENXANETA que us donem cada inici de curs i la botiga us farà el descompte pertinent.

Carlin ofereix a tots els nostres socis un 10% de descompte en tota  la botiga , excepte en les fotocopies, encuadernacions, resmas de paper i consumibles informàtics. Cliqueu al següent enllaç:
📩Web Carlin✅

CLIQUEU AL SEGÜENT ENLLAÇ :    Web Vision Lent

Cliqueu al següent enllaç per accedir a web:

Web DENTAL CLINICS VILADECANS

La Junta de l’Afa, no es farà responsable de que les empreses compleixin els descomptes indicats. Nosaltres només som intermediaris en el que el nostre únic objectiu, és aconseguir el màxim d’avantatges possibles pels nostres socis i sòcies.
En cas de qué una empresa no us faci el pertinent descompte,sense cap raó justificada ho heu de comunicar per així poder eliminar-los de la nostra pàgina web i xarxes socials.