Fruita a l’Escola 19/20 (I)

En el Pla de Consum del curs 2019/2020 s’ha previst fer 5 entregues de fruita de temporada (1 cada mes a repartir en dos dies), de gener de 2020 a maig de 2020, per a la totalitat dels alumnes de l’escola.

El quart lliurament es va realitzar els passats dies 15 i 17 de gener. Una comissió de mares i pares voluntaris/es van anar a l’escola a tallar la fruita i a repartir-la. Va ser tot un èxit.

GRÀCIES A TOTES LES PERSONES QUE HAN COL·LABORAT EN AQUESTA TASCA

FEM DE LA NOSTRA ESCOLA, UNA ESCOLA SALUDABLE, FOMENTANT EL CONSUM DE FRUITES EN ELS ESMORZARS I BERENARS.

Nueva Empresa Material (Camisetas y Chándals)

Hola a todos

Desde el AMPA nos gustaría informar que a partir de ahora será una nueva empresa la que proporcionará el material deportivo (camisetas y chándals). El precio del material será muy similar pero los tiempos de respuesta serán muchísimo más bajos. Al ser una empresa que realiza estampaciones, las camisetas y pantalones de chándal se podrán obtener al instante y la chaqueta de chándal en unos pocos días (el logo ahora irá bordado).

Los datos de esta nueva empresa son los siguientes: AQUI TU LOGOC/Agricultura, 13 08840 Viladecans

Más detalles de los precios (socios y no socios) y un mapa con la localización exacta de la empresa se pueden encontrar AQUÍ