FES-TE SOCI

hazte_socio

Des d’aquest espai et donem la benvinguda a la web de l’AFA de l’Escola Enxaneta. Us convidem a formar part de l’AFA com a socis. Amb la teva quota de 25 € a l’any estem aconseguint millorar i organitzar diferents activitats al centre complementant la labor de l’Escola allà on ens sigui possible. Com més puguem contribuir, més podrem millorar l’espai i les activitats per als nostres fills i filles.

!!! LA TEVA APORTACIÓ ÉS IMPORTANT!!!!

Aquest curs comença abans la inscripció de socis de l’AFA ENXANETA.  Començarà al mes de juny.

COM FER-TE SOCI?

Només heu d’emplenar el següent formulari:
(CLIQUEU AL SEGÜENT ENLLAÇ)

FORMULARI SOCIS 23/24

FORMES DE PAGAMENT

Aquest curs disposeu de dues formes de pagament:
*mitjançant transferència de 25€ a la següent entitat bancària:

BANC SABADELL

NÚMERO DE COMPTE:

ES74 0081 1678 65 0001008502

MOLT IMPORTANT!!
Al concepte heu d’escriure el següent:

SOCI 23/24, COGNOMS DE L’ALUMNE O ALUMNES I CURS QUE FARÀ o FARAN

Per exemple: soci 23/24, GARCIA FERNANDEZ, P4 i 2n

i guardar el comprovant de pagament

I en efectiu el dia 1 de Juny de 15:30 a 18:00h

en l’AFA de l’escola.

*Fora del termini d’aquest dies, el pagament serà sempre per transferència bancaria.

*No es podrà fer cap retorn de la cuota de socis.

GRÀCIES PER LA VOSTRA CONFIANÇA!!

Os invitamos a formar parte del AFA como socios. Con tu cuota de 25 € al año estamos consiguiendo mejorar y organizar diferentes actividades en el centro complementando la labor de la Escuela allí donde nos sea posible. Cuanto más podamos contribuir, más podremos mejorar el espacio y las actividades para nuestros hijos e hijas.

!!! TU APORTACIÓN ES IMPORTANTE!!!!

¿Cómo hacerte socio?
  1. Éste curso se comenzará en el mes de junio
  2. Se realizará a través del siguiente formulario:

CLICAD EN EL SIGUIENTE ENLACE

FORMULARIO SOCIOS 23/24

*No es podrà fer cap retorn de la cuota de socis.

*El termini per fer-se soci de l’AFA ENXANETA es fins al 30/09. Passat aquest termini, només s’acceptaran les famílies que arriben nouvingudes a l’escola.

*Les inscripcions com a socis de l’AFA que es facin passat el mes de gener, malauradament no es podran beneficiar del descompte en les excursions de l’escola, per impossibilitat de gestió administrativa i organitzativa.