CANVI AMPA

tiempo_cambio
¿Quins documents són els rellevants per formalitzar un canvi d’AMPA?

Principalment són 2:

1. l’acta de la reunió de l’AMPA on és va realitzar la votació de la nova junta directiva (tot i que aquest no s’acostuma a demanar)
  2. un certificat de modificació de junta directiva signat per presidents i secretaris (els que surten i els que entren)
¿On i com es registra la nova junta d’AMPA?

Aquest registre s’ha de fer tant a Ajuntament com a Generalitat.

1. Ajuntament: s’ha de portar el certificat de modificació d’AMPA en paper i demanar la inscripció al registre mitjançant una instància, a l’oficina de Viladecans Informació (Plaça Europa)
  2. Generalitat: es necessita el certificat de modificació d’AMPA per registrar-ho junt amb una instáncia a qualsevol oficina de registre de la Generalitat. A Viladecans hi ha l’oficina de Benestar i Social de la Generalitat (carrer Santa Teresa) que també actua com registre. Es pot fer el tràmit en linea (hi ha un descompte de la taxa del 50%) però s´ha d’acabar portant els papers a qualsevol registre. L’enllaç del tàmit en línia és aquest
  3. FAPAC: a través de la web de FAPAC (www.fapac.cat) o mitjançant el correu administracio@fapac.cat
¿On i com es modifiquen les dades de contacte de l’AMPA a l’Ajuntament de Viladecans?
  1. Ajuntament: s’ha de realitzar una instància al Registre d’Entitats Ciutadanes de l’Ajuntament de Viladecans presentant un certificat emès pel secretari, amb el vistiplau del president de l’entitat informant de les noves dades. Per fer-ho, abans de tot la junta ha d’estar en vigor i actualitzada al registre perquè el certificat sigui vàlid.
  2. FAPAC: a través de la web de FAPAC (www.fapac.cat) o mitjançant el correu administracio@fapac.cat
¿On i com es fa el canvi d’autoritzats del compte bancari de l’AMPA?

Es realitza presencialment a l’entitat bancaria. Hi hauran d’acudir les persones autoritzades de l’AMPA anterior i les noves persones que tindran autorizació de la nova AMPA.

¿Quí ha de constar com autoritzat en el compte bancari de l’AMPA?

Segons l’article 28 dels estatuts hi han de figurar les signatures del president, el tresorer i el secretari. A més a més per poder realitzar operacions n’hi ha prou amb dues firmes, una de les quals ha de ser la del tresorer o be la del president.