Aclariment Canals de Comunicació

estrategia-multicanal-2

La Junta d’AMPA vol aclarir uns conceptes relacionats amb els canals de comunicació disponibles per als seus socis.

Al marge de l’atenció personal que es realitzarà de dilluns a dijous, al local de l’AMPA i de 16:30 a les 17:15, es disposa dels següents canals de comunicació:

1. Circulars en paper
  2. Correu electrònic
  3. Pàgina Web
  4. Pàgina de Facebook
  5. Twitter
  6. Grup de Whatsup

La nova junta de l’AMPA vol oferir el màxim d’informació possible als seus socis. És per això que totes els comunicats rellevants que l’AMPA realitzi es faran per tots aquests canals. Per tant, la MATEIXA informació es replicarà per TOTS aquests canals. No hi haurà informació diferent en cada canal i per tant sempre serà la mateixa. Al marge dels comunicats rellevants, hi haurà algun altre comunicat més secundari que podrà anar per tots els canals anteriorment indicats a excepció del paper.

La Junta de AMPA desea aclarar unos conceptos relacionados con los canales de comunicación disponibles para sus socios.

Al margen de la atención personal que se realizará de lunes a jueves, en el local del AMPA y de 16:30 a 17:15, se dispone de los siguientes canales de comunicación:

1. Circulares en papel
  2. Correo electrónico
  3. Página Web
  4. Página de Facebook
  5. Twitter
  6. Grupo de Whatsup

La nueva junta del AMPA quiere ofrecer el máximo de información posible a sus socios. Es por ello que todas los comunicados relevantes que el AMPA realice se harán por todos esos canales. Por tanto, la MISMA información se replicará por TODOS esos canales. No habrá información diferente en cada canal y por tanto siempre será la misma. Al margen de los comunicados relevantes, habrá algún otro comunicado más secundario que podrá ir por todos los canales anteriormente indicados a excepción del papel.