FES-TE SOCI

hazte_socio

Des d’aquest espai et donem la benvinguda a la web de l’AMPA de l’Escola Enxaneta.
Us convidem a formar part de l’AMPA com a socis. Amb la seva quota de 20 € a l’any estem aconseguint millorar i organitzar diferents activitats al centre complementant la labor de l’Escola allà on ens sigui possible. Com més puguem contribuir, més podrem millorar l’espai i les activitats per als nostres fills i filles.

!!! LA TEVA APORTACIÓ ÉS IMPORTANT!!!!

Com fer-te soci?

1. A principi de cada curs, en el moment que es realitza la venda de llibres
  2. Durant el curs, mitjançant transferència de 20€ en la següent entitat bancària:

BANC SABADELL

ES74 0081 1678 65 0001008502

Os invitamos a formar parte del AMPA como socios. Con su cuota de 20 € al año estamos consiguiendo mejorar y organizar diferentes actividades en el centro complementando la labor de la Escuela allí donde nos sea posible. Cuanto más podamos contribuir, más podremos mejorar el espacio y las actividades para nuestros hijos e hijas.

!!! TU APORTACIÓN ES IMPORTANTE!!!!

¿Cómo hacerte socio?
  1. A principio de cada curso, en el momento que se realiza la venta de libros
  2. Durante el curso, mediante transferencia de 20€ en la siguiente entidad bancaria:

BANC SABADELL

ES74 0081 1678 65 0001008502