FES-TE SOCI

Us convidem a formar part de l’AFA com a socis. Amb la teva quota de 30 € a l’any estem aconseguint millorar i organitzar diferents activitats al centre complementant la labor de l’Escola allà on ens sigui possible. Com més puguem contribuir, més podrem millorar l’espai i les activitats per als nostres fills i filles.

¡¡¡¡LA TEVA APORTACIÓ ÉS IMPORTANT!!!!

COM FER-TE SOCI?

Només heu d’emplenar el següent formulari (CLIQUEU AL SEGÜENT ENLLAÇ):

FORMULARI SOCIS 24/25

FORMES DE PAGAMENT

Aquest curs disposeu de dues formes de pagament:

EN EFECTIU, a l’entrada de l’escola per la biblioteca els següents dies:

– Dijous 30 de maig de 15:15h a 17:30h

– Divendres 31 de maig de 9:15h a 10:15h i de 15:15h a 16:15h

– Dilluns 3 de juny de 9:15h a 10h

PER TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA de 30€ a la següent entitat bancària:

BANC SABADELL

NÚMERO DE COMPTE

ES74 0081 1678 65 0001008502

– Al concepte, escriure les dades del nen o nena i si n’hi ha més d’un germà, indicar el nom del més gran. Poseu els nom de les criatures i no dels pares/mares, per tal de facilitar la identificació. Format com posar-ho: “COGNOMS, NOM, Curs”

Per exemple: “GARCIA FERNANDEZ, JOSEP, 3r”

i fer-nos arribar el comprovant de pagament.

*No es podrà fer cap retorn de la cuota de socis.

*Les inscripcions com a socis de l’AFA que es facin passat el mes de juny pels pagaments domiciliats i de septembre pels pagaments no domiciliats no es podran beneficiar del descompte en els llibres de l’escola, per impossibilitat de gestió administrativa i organitzativa.

*Les inscripcions com a socis de l’AFA que es facin passat el mes de gener, malauradament no es podran beneficiar del descompte en les excursions de l’escola, per impossibilitat de gestió administrativa i organitzativa.

GRÀCIES PER LA VOSTRA CONFIANÇA!!

Os invitamos a formar parte del AFA como socios. Con tu cuota de 30 € al año estamos consiguiendo mejorar y organizar diferentes actividades en el centro complementando la labor de la Escuela allí donde nos sea posible. Cuanto más podamos contribuir, más podremos mejorar el espacio y las actividades para nuestros hijos e hijas.

¡¡¡ TU APORTACIÓN ES IMPORTANTE!!!!

¿COMO HACERTE SOCIO?

Solo hay que rellenar el siguiente formulario (CLICAR EN EL SIGUIENTE ENLACE):

FORMULARIO SOCIOS 24/25

FORMAS DE PAGO

Este curso hay dos formas de pago:

EN EFECTIVO, en la entrada del colegio por la biblioteca los días siguientes:

– Jueves 30 de mayo de 15:15h a 17:30h

– Viernes 31 de mayo de 9:15h a 10:15h y de 15:15h a 16:15h

– Lunes 3 de junio de 9:15h a 10h

POR TRANSFERENCIA BANCARIA de 30€ a la siguiente entidad bancaria:

BANC SABADELL

NÚMERO DE CUENTA

ES74 0081 1678 65 0001008502

– En el cocepto, escribir los datos del niño o niña y si ha más de un hermano, indicar el nombre del mayor. Poner el nombre de las criaturas y no de los padres/madres, para facilitar la identificación. Formato como ponerlo: “APELLIDOS, NOMBRE, CURSO”

Por ejemplo: “GARCIA FERNANDEZ, JOSÉ, 3o”

y hacednos llegar el comprobante de pago.

*No se podrá devolver la cuota de socio.

*Las inscripciones como socios del AFA que se hagan pasado el mes de junio para los pagos domiciliados y de septiembre para los pagos no domiciliados no se podrán beneficiar del descuento en los libros del colegio, por imposibilidad de gestión administrativa y organizativa.

*Las inscripciones como socios del AFA que se hagan pasado el mes de enero no se podrán beneficiar del descuento en las excursiones del colegio, por imposibilidad de gestión administrativa y organizativa.

¡¡GRACIAS POR VUESTRA CONFIANZA!!