NOU CARNET DE FAMÍLIA SÒCIA

Enguany, amb la inscripció a l’AFA Escola Doctor Trueta rebreu el carnet de família sòcia de manera On-Line. Durant el curs anirem oferint avantatges que podreu aconseguir gràcies a aquest carnet.

Continue reading “NOU CARNET DE FAMÍLIA SÒCIA”

CASAL D’ESTIU 2022: SUPERPODERS

DESCOBREIX ELS TEUS SUPERPODERS

Hola famílies!

L’Estiu ja es aquí!!!🏖️🏖️

I per a què els nostres infants s’ho passin d’allò més bé, tenim pensat un casal d’estiu on podran descobrir quins són els seus superpoders, tot a través d’un munt d’activitats ben divertides!! Serà tota una aventura!!

Continue reading “CASAL D’ESTIU 2022: SUPERPODERS”

SANT JORDI 2022

Us mostrem tot el que ha donat de si la Diada de Sant Jordi d’enguany. Esperem que l’hagueu gaudit!!

Continue reading “SANT JORDI 2022”

SOLIDARITAT AMB UCRAÏNA

Benvolgudes famílies,

Des de l’AMPA i l’escola volem fer una crida per poder ajudar al poble Ucraïnès en aquests moments tan difícils. Ens hem posat en contacte amb l’Associació d’ucraïnesos a Catalunya “Txervona Kalyna” que està fent recollida solidària per enviar al seu país. Aquesta associació està ubicada a la Parròquia de Santa Mònica, a les Rambles.

Continue reading “SOLIDARITAT AMB UCRAÏNA”

CASAL D’ESTIU 2021: ACADÈMIA DE DETECTIUS!

Hola famílies!

Ja tenim l’estiu a sobre!! I per a què els nostres infants s’ho passin d’allò més bé, tenim pensat un casal d’estiu ple de misteris, en el que els nostres infants es convertiran en uns grans detectius, tot a través d’un munt d’activitats ben divertides!! Serà tota una aventura!!

Continue reading “CASAL D’ESTIU 2021: ACADÈMIA DE DETECTIUS!”

CASAL D’ESTIU AL TRUETA

Benvolgudes famílies,

Us fem arribar per fi la informació del casal d’estiu de l’Escola Doctor Trueta que organtiza l’AMPA de l’escola conjuntament amb nosaltres (pdf adjunt), així com l’enllaç per a poder formalitzar la vostra inscripció de manera telemàtica. Enguany ja sabeu que els terminis i tot plegat serà més just que habitualment, però hem d’acabar de preparar i coordinar moltes coses, per tal que els vostres infants estiguin en un entorn el més segur possible i s’ho passin el millor possible.

Continue reading “CASAL D’ESTIU AL TRUETA”

INFORMACIÓ Quota AMPA Curs 2020-21

Hola famílies,
Esperem que estigueu tots bé, després de tota la situació que hem patit aquests darrers mesos.
S’acosta el final de curs, un curs excepcional, que no hem pogut gaudir ni infants ni famílies, com ens hagués agradat, però ja vindran temps millors.
Encara no sabem quan ni com començarà el proper curs escolar 2020-21, però us volem fer saber que des de la Junta de l’AMPA, hem pres la decisió de no cobrar la quota de l’AMPA del curs vinent a les famílies que actualment són sòcies.

És a dir, a les famílies que van pagar la quota del curs 2019-20 es renovarà automàticament, sense cap cost per al curs 2020-21.
Nosaltres continuem amb la mateixa il·lusió i motivació de sempre, donar suport a infants i famílies com hem fet sempre.

Junta AMPA Escola Dr. Trueta.

ACTIVITATS SETMANA DE LA DONA 2020

A totes les dones de l’escola, mares, germanes, tietes, àvies, filles, cosines… s’acosta el 8 de març, día internacional de la dona, per aquest motiu us convidem a participar a les ACTIVITATS del DÍA DE LA DONA que des de l’AMPA Escola Dr. Trueta hem preparat per al divendres 6 de març, anima’t i vine a gaudir d’una bona estona!!!
• 19.30h a 21 h. TALLER DE RISOTERÀPIA
• 21 h. Sopar pica-pica
Preu per persona 15€

Inscripcions i pagament fins el 03/03/2020