Transport Escolar Segur

Tenim una gran notícia que mostrar-vos, la nostra escola 𝘿𝙧. 𝙏𝙧𝙪𝙚𝙩𝙖 𝙙𝙚 𝙑𝙞𝙡𝙖𝙙𝙚𝙘𝙖𝙣𝙨, a través del seu casal d’estiu gestionat per Polaris lleure , ha fet la seva primera sortida amb cinturons de 3 punts+elevadors. Aquesta sortida és molt especial ja que ha generat la primera col·laboració 🤝 entre 3 escoles i ampas per a aconseguir que infants de la nostra escola viatgin més segurs.

Totes les parts implicades ho han donat tot per a fer-ho possible, Polaris lleure gestionant tots els detalls perquè tirés endavant malgrat les dificultats, l’AMPA Dr. Trueta i les seves famílies que han remogut cel i terra pels seus nens/es, 𝙡’𝙀𝙨𝙘𝙤𝙡𝙖 𝙈𝙚𝙙𝙞𝙩𝙚𝙧𝙧𝙖̀𝙣𝙞𝙖 𝙙𝙚 𝙑𝙞𝙡𝙖𝙙𝙚𝙘𝙖𝙣𝙨 que ha tendit la mà cedint els seus elevadors a l’escola veïna en el mateix municipi, i especialment a 𝙇’𝙚𝙨𝙘𝙤𝙡𝙖 𝙀𝙡 𝙈𝙤𝙣𝙩𝙘𝙖𝙪 𝙙’𝙊𝙧𝙙𝙖𝙡 que sense tenir un vincle previ amb el Dr. Trueta també ha facilitat els seus elevadors perquè tots els nens i les nenes que el necessitaven poguéssin portar-lo i fossin més segurs.

Perquè aquest camí va d’això, de famílies que s’ajuden i s’uneixen buscant la mateixa meta, col·laborant i buscant solucions per a aconseguir que cada vegada més infants viatgin més segurs.

Ha estat una gran alegria 🥰 haver pogut acompanyar-vos en aquest procés i veure com han sorgit aquestes col·laboracions tan boniques.

Gràcies a tots/es per fer-ho possible, el caminet de formigues segueix 🐜🐜🐜🐜🐜, fem que cada vegada arribi a més col·legis.

Famílies i plataformes (Plataforma TES: Transport Escolar Segur, Plataforma Cinc Punts Seguretat Transport Escolar Catalunya – STEC) sempre de la mà, unides som més fortes! 🙏
Plataforma TES: Transport Escolar Segur
Plataforma Cinc Punts