Extraescolars curs 2023-24

Us presentem les activitats disponibles pel curs 23-24

Les inscripcions seran desde el 01 de setembre de 2023 fins el 15 de setembre de 2023

Les inscripcions es tancaran el 15 de setembre de 2023

Totes les activitats comencen la primera setmana d’octubre. Als alumnes inscrits en termini, els recollirem a classe i us indicarem per quina porta sortiran al finalitzar l’activitat.

Aquestes són les activitats que aquest curs gestionarem des de l’AMPA. És molt important que indiqueu correctament el grup i horaris que tingueu disponibles per poder formar els grups.

En la informació de cada activitat us expliquem de quina manera cal fer la inscripció. Les activitats de música i teatre les gestionem directament des de l’AMPA i rebreu les notificacions relatives a l’activitat a través nostra. La resta d’activitats les gestionen empreses que col·laboren amb nosaltres i un cop uns inscriviu ells contactaran amb vosaltres.

MOLT IMPORTANT: Inclourem els alumnes inscrits fins el dia 15 de setembre a la llista de recollida directament a classe. Els inscrits posteriorment, no podrem garantir el servei de recollida directament al col·legi.

Teniu la informació relativa a cada activitat i els fulls d’inscripció en els següents enllaços:

Programació informàtica i Robòtica – CODELEARN

Activitats musicals · Guitarra

Teatre

Anglès STP Training

Anglès Kids&Us

Extraescolar Gimnasia Rítmica amb el Club Rítmica Viladecans

Eurofitness Viladecans (Patinatge, Dance, Taekwondo, Padel i Natació)

ALTRES ACTIVITATS EXTERNES DEL COL·LEGI:

Basquet Viladecans

L’activitat de bàsquet que es realitza al poliesportiu del col·legi  està gestionada directament desde el club, pero ofereixen aventatges per als alumnes de Sant Gabriel, com ara la recollida directament al col·legi per part dels seus monitors. Per informacions d’horaris, grups, etc, us heu de posar directament en contacte amb ells:

www.cbviladecans.cat