SOLIDARITAT AMB UCRAÏNA

Benvolgudes famílies,

Des de l’AMPA i l’escola volem fer una crida per poder ajudar al poble Ucraïnès en aquests moments tan difícils. Ens hem posat en contacte amb l’Associació d’ucraïnesos a Catalunya “Txervona Kalyna” que està fent recollida solidària per enviar al seu país. Aquesta associació està ubicada a la Parròquia de Santa Mònica, a les Rambles.

Amb la col·laboració de l’escola, posarem un punt de recollida al vestíbul de l’entrada de l’edifici principal i del parvulari; on alumnes i famílies podeu deixar la vostra aportació.

A continuació, us passem llistat del material que necessiten en aquests moments, però s’admet qualsevol altre producte de primera necessitat:

• Aliments: Llet en pols, Cafè soluble, cacau, galetes, xocolata, infusions, sopes instantànies…
  • Utensilis per cuinar al terra, com càmping gas.
  • Lots (llanternes) i piles.
  • Tendal o tendes de campanya
  • Material d’higiène: Sabó en pastilles, raspall de dents, dentífrics
  • Medicació variada: Analgèsics, antibiòtics i sedants
  • Material sanitari: Apòsits i xeringues, Benes i gases, Guants de làtex, Gases de linitul, Tisores mèdiques, Agulles per a pneumotòrax, Hemostàtics (en pols), Torniquets, Tactical Combat Casualty Care Card (TCCC)
  • Mantes tèrmiques, edredons, sacs de dormir.
  • Roba d’abric (mitjons, gorres de llana, guants, roba interior..)

GRÀCIES PER LA VOSTRA SOLIDARITAT

Punt de recollida: Entrada edifici principal i Parvulari