Serveis d’acollida

A causa del canvi de llei de l’any 2015, aplicable a les associacions com la nostra, hi han moltes coses que hem hagut de modificar en el nostre funcionament com entitat.

Una de les coses que més ha afectat als pressupostos de l’entitat, ha sigut els monitoratges dels serveis d’acollida i biblioteca.

Ara hem de destinar una partida de mensual per cobrir aquestes despeses.

És per això que creiem que els socis heu d’estar informats dels costos econòmics que comporta aquests serveis que s’ofereixen.

Per què us feu una idea, els monitoratges de les reunions d’acollida ens els facturen a 16€/hora per monitor.

A les reunions d’acollida d’inici de curs 2015/16, es van contractar 5 monitors 2,5 hores el primer dia, el que va suposar un cost de 200€ en monitoratge.

En total pels tres dies es van pagar 400€ pels monitoratges.

Simplement, volem que sapigueu que costen les coses, perquè tots valorem els serveis que s’ofereixen i que en fem l’ús adequat.

Sapigueu també que hem de ser molt ferms en la normativa, i si no heu inscrit els alumnes en el termini donat, no podem agafar-los. Per què la contractació dels monitors es fa segons una ràtio dels alumnes inscrits, i si hi hagués qualsevol problema per sobrepassar aquesta ràtio, els responsables legals seríem nosaltres com a AMPA i la presidenta com a representant legal.

És per això, que us demanem si us plau, que ens faciliteu la feina organitzativa per poder donar el millor servei possible, que això és el que intentem. Els alumnes s’han d’inscriure en els terminis indicats i si els inscriviu, porteu-los, ja que estem pagant un servei que no és gratuït.

La normativa aplicable pels serveis d’acollida serà la següent:

• No agafarem cap alumne que no estigui inscrit en el termini assignat.
  • S’ha de respectar la manera d’inscripció, no recollim cap paper ni nota que deixeu ni a la bústia, ni a secretaria, ni als tutors. Qualsevol notificació ens la féu arribar a través del mail o els delegats de curs.
  • No anem a recollir els alumnes a les aules. El servei d’acollida s’obrirà 15 minuts abans del començament de les reunions per què els podeu portar on s’indiqui.