Extraescolars curs 2021-22

Us presentem les activitats disponibles pel curs 21-22

Les inscripcions es tancaran el 26 de setembre.
Totes les activitats comencen la primera setmana d’octubre.

Aquestes són les activitats que aquest curs gestionarem des de l’AMPA, no es pot realitzar la inscripció fins que no sapigueu el grup de classe que tindrà l’alumne. És molt important que indiqueu correctament el grup per mantenir els grups bombolla i seguir el protocol COVID. En cas de dubte de quin grup anirà (A, B o C) us demanem que espereu a tenir la confirmació del col·legi, per realitzar la inscripció correctament ja que no es podran rectificar les dades posteriorment i pot quedar exclòs de l’extraescolar.

Inclourem els alumnes inscrits fins el dia 26 de setembre a la llista de recollida directament a classe. Els inscrits posteriorment, no podrem garantir el servei de recollida directament al col·legi.

Teniu la informació relativa a cada activitat i els fulls d’inscripció en els següents enllaços:

Programació informàtica i Robòtica – CODELEARN

Activitats musicals

Teatre

Anglès STP Training

També es realitza al col·legi, l’activitat d’anglés Kids&Us. S’ofereixen diferents dies segons els nivells adquirits. Les inscripcions les gestionen ells directament. Informació al telf 695 50 78 93 i en aquest enllaç. www.kidsandus.es

Eurofitness Viladecans

En aquest enllaç trobeu tota la informació sobre les activitats que s’ofereixen per al proper curs.

Activitats gestionades per Eurofitness Viladecans

Basquet Viladecans

L’activitat de bàsquet que es realitza al poliesportiu del col·legi  està gestionada directament desde el club, pero ofereixen aventatges per als alumnes de Sant Gabriel, com ara la recollida directament al col·legi per part dels seus monitors. Per informacions d’horaris, grups, etc, us heu de posar directament en contacte amb ells:

C.E. ATHLETIC TORRE ROJA

L’activitat de futbol sala que es realitza al poliesportiu del col·legi els dimarts i dijous està gestionada directament desde el club, pero ofereixen aventatges per als alumnes de Sant Gabriel. Per informacions d’horaris, grups, etc, us heu de posar directament en contacte amb ells:

Athletic TORRE ROJA