Que es l’ampa

Som l’associació de Mares i Pares de l’escola i col·laborem amb la resta de la comunitat educativa organitzant activitats que contribueixen a l’educació dels nostres fills/es, al mateix temps que faciliten la vida diària a l’escola.

Volem compartir amb vosaltres la informació que ens arriba, posar-vos al dia dels projectes que portem a terme i dels nous projectes que pensem que es poden endegar, saber la vostra opinió i poder rebre les vostres propostes.

La nostra associació només té sentit si, entre tots, sabem detectar les necessitats dels nostres fills/es i de la nostra escola i si hi sabem donar resposta. Per això cal que hi treballem tots plegats.

Si voleu sapiguer una mica qui sóm, com treballem i que fem, aquí us deixem un tast perquè li doneu un cop d’ull:

DINS DE L’AMPA

Vols col·laborar amb nosaltres? t’esperem!!!

Colaboradors