Club de lectura

34669867449-1427877796Dins el programa municipal de “Formació de Pares i Mares” organitzat pel Department d’Educació a l’Escola Doctor Trueta van realitzar la conferència “com fer que els teus fills no llegeixin” a càrrec de l’Educadora Social Neus Juvillà. L’objectiu de la xerrada era com estimular el gust per la lectura entre els nostres fills, donar l’exemple els pares, llegint.

La Neus és una experta dinamitzadora en temes de lectura, va crear un ambient i espai de debat on les participants van poder expresar els seus gustos lectors, la seva experiència com a mares de lectors, o de no lectors.

Va ser un encontre divertit i constructiu, amb gran participació.

Finalitzant la sessió van decidir crear un club de lectura des de l’AMPA, la Neus ens va aconsellar la primera lectura, Seda. I així va començar el camí del primer club de lectura de l’AMPA de l’Escola Doctor Trueta.

El Club de l’AMPA!

Està format per mares i pares de l’escola, ens llegirem un llibre cada mes, ens trobem per fer el comentari el darrer dijous de cada mes a les 16.30 hores.

Els llibres cadascú el pot aconseguir pels seus mitjans, o bé, recollir-lo a la Biblioteca de Viladecans.

T’ESPEREM EN PRÒXIMES LECTURES!!!