LOS BESOS EN EL PAN, D’ALMUDENA GRANDES, LA SEGÜENT PROPOSTA DEL CLUB DE LECTURA

Fa gairebé un any que va començar el Club de Lectura de l’AMPA i, avui, amb la mateixa il·lusió amb la que va nèixer el projecte, continuem fent propostes per als qui entenen la lectura com a font de plaer i, sobretot, respondre a la inquietud que ens plantegem moltes famílies: els meus fills no llegeixen!!!.

Des d’aquí convidem a donar exemple, i contagiar als nostres fills el gust per la lectura! A la propera trobada comentarem Los besos en el pan, d’Almudena Grandes, el 16 de març al vespre.

llibre-besos-en-el-pan

Si voleu incorporar-vos al Club, proposar un autor, una lectura, o simplement voleu més informació, podeu fer arribar un correu a ampatrueta@gmail.com o passar-vos per l’AMPA de dilluns a dijous de 16:45 a 17:30 h.