L’AMPA de l’Escola Goar és una entitat sense ànim de lucre que agrupa els pares i mares del col·legi . El seu objectiu fonamental és contribuir a la millora de l’ensenyament que reben els alumnes .
El seu funcionament es basa en el diàleg, la col·laboració i la bona entesa entre tots els membres implicats en l’educació dels nostres fills i filles: mares, pares, tutors, professors, personal de l’escola, personal responsable d’activitats extraescolars, ajuntament i departament de ensenyament de la Generalitat.
L’Ampa té, entre d’altres, la funció de fer d’enllaç entre l’escola i la societat . Les festes i les tradicions populars són formes d’aconseguir aquest apropament entre els diferents sectors de la comunitat educativa i d’aquesta amb el seu entorn.
Pots contribuir fent-vos socis de l’AMPA i assistint a les activitats que organitza, o bé participant en alguna de les seves comissions (de festes, etc.), entrant a formar part de la junta directiva o sent representants de l’AMPA en el consell escolar. Totes són formes vàlides de participació que tenen com a denominador comú la contribució a la millora de l’educació que reben els nostres fills i filles . El grau d’implicació no ha de ser el mateix per a tothom, ni tan sols per a una mateixa persona en diversos moments de la seva vida.