Que es l’ampa

Som l’associació de Mares i Pares de l’escola i col·laborem amb la resta de la comunitat educativa organitzant activitats que contribueixen a l’educació dels nostres fills/es, al mateix temps que faciliten la vida diària a l’escola.

Volem compartir amb vosaltres la informació que ens arriba, posar-vos al dia dels projectes que portem a terme i dels nous projectes que pensem que es poden endegar, saber la vostra opinió i poder rebre les vostres propostes.

La nostra associació només té sentit si, entre tots, sabem detectar les necessitats dels nostres fills/es i de la nostra escola i si hi sabem donar resposta. Per això cal que hi treballem tots plegats.

Vols col·laborar amb nosaltres? t’esperem!!!

La Junta Directiva de l´AMPA està formada per:

Presidenta            SILVIA CARAZO

Tresorera              ANA MARIA ROMERO

Secretària             ALICIA MANZANAS

Vocals de les Comissions

C. d´Acollida i Menjador                                                YASMINA LÓPEZ

C. d´Activitats Extraescolars                                         YASMINA LÓPEZ

C. de Casal d´Estiu                                       MARIONA CAPMANY / NURIA TELLO

C. de Comunicació                                                        PEPI BENÍTEZ /  INO MOYA

C. de Distribució de  Llibres i Material                         MAR CARDILA

C. de Festes                                                                   MARIBEL CERA

C. de Formació de Pares i Mares                                   REMEI LÓPEZ